نقشه برداری زمین شناسی آماده خدمت رسانی به زمین شناسان می باشد



رئیس پژوهشکده سازمان زمین شناسی کشور از راه اندازی سایت تحقیقاتی این سازمان برای پاسخگویی به کاربران و محققان در زمینه علوم زمین و اکتشاف منابع معدنی خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر نازنین بدری با اشاره به راه اندازی سایت تحقیقاتی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به نشانی https://gsi.ir/research/fa، بیان کرد: هدف از آشنایی با فرآیندها و فعالیت‌های بخش تحقیقات این سازمان بر عهده کاربران و محققان حوزه‌های علوم زمین و اکتشاف منابع معدنی می‌باشد.

وی در تشریح اطلاعات ارائه شده در این سایت بیان کرد: معرفی سیاست ها و برنامه های شورای پژوهشی برای ارتقای کیفی و ارتقای کار پژوهشی سازمان، اعلام نیازهای پژوهشی سالانه و مرتبط با کارهای پژوهشی سازمان، روند فرآیند پژوهش مانند ارائه فرم ها، ارائه اجراها و فرآیند تایید، فرآیند استخدام اعضای هیات علمی در قالب فرصت های پژوهشی از جمله اطلاعات ارائه شده در این سایت است.

پژوهشگر ارشد سازمان زمین شناسی با معرفی فرآیند و فرآیند انعقاد تفاهم نامه، همکاری متقابل کلیه مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با بخش های فنی و تخصصی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور را توسعه می دهد و به ارتقای آن اشاره کرد. فعالیت های زمین شناسی و اکتشاف را پیش برد. ممکن است.

بدری با استناد به پیمایش تبلیغاتی زمین شناسی ایران تاکید کرد: با ورود به سایت پژوهشی پورتال ملی پیمایش زمین شناسی، تمامی کاربران، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان اخبار و ارائه های مربوط به موضوعات پژوهشی را دریافت می کنند و می توانید به تحقیقات خود دسترسی داشته باشید و در این سایت بررسی کنید. در قالب فرآیندهای مختلف معرفی شده که با بخش تحقیقات این سازمان کار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید