استاندار: هیچ مانعی برای سرمایه گذاران در سیستان و بالچستر وجود ندارد



به گزارش ایرنا، حسین مدرس خیابانی سه شنبه شب در همایش جاذبه های سرمایه گذاری در سیستان و بلچستر گفت: سرمایه گذاران ”
وی افزود: امروزه سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در خط مقدم فعالیت های دولتی قرار دارد و سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ و همچنین صنایع خرد، صنایع دستی و کسب و کارهای کوچک برای ما مهم است.
استاندار سیستان و فرماندار بالچستر ادامه دادند. مدیران بخش مربوطه باید به طور منظم در برخی نقاط برای خدمت به مشتریان و تسهیل عملیات سرمایه گذاران در مراکز جذب سرمایه گذاری در ایالت حضور داشته باشند.
وی بیان می کند: فعالیت مرکز جذب سرمایه گذاری حداکثر تا یک هفته آینده آغاز می شود و درگاه اینترنتی برای تسهیل در اجرای خدمات سرمایه گذاری و آشنایی با مجموعه استانداردها و صدور مجوز راه اندازی می شود.

معلمان خیابانی گفتند: همه شاخص‌های توسعه ملی به حداکثر می‌رسد و زمانی پیشرفت حاصل می‌شود که روز یا هفته نباشد که در این مورد بحث نکنیم، بنابراین سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذار برای رسیدن به این توسعه بسیار مهم است.
وی گفت: دولتی که مجوز سرمایه گذاری دارد باید تلاش کند و سرمایه گذاران را در اتاق تو در تو دولت سردرگم نکند، بنابراین همه موانع سرمایه گذاری در کشور باید برطرف شود.
استاندار سیستان و فرماندار بالچستر ادامه دادند. همچنین باید اختیارات از مدیر بخش در مرکز ایالت به شهر منتقل شود تا کار سرمایه گذاران آسان تر شود.

وی خاطرنشان کرد که: اگر سرمایه گذاری در سیستان و بلچستر انجام شود، مشکلات بیکاری، معیشتی، امنیت و مواد مخدر کشور حل می شود.
مدرس خیابانی افزود: سرمایه گذاران در سیستان و بلچستر می توانند بدون هیچ مانعی در کمترین زمان مجوز سرمایه گذاری و شروع به کار کنند.
مرتا ذبی، مدیر امور مالی و اقتصادی سیستان و بلچستر درباره راه اندازی ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری گفت: ، جهاد کشاورزی. سیستم های آب و فاضلاب محلی، برق، گاز، منابع طبیعی و محیط زیست وجود دارد.
به گزارش ایرنا، با دستور استاندار و همکاری شهرستان زاهدان مقرر شد پنج میدان میوه و تره بار در پنج منطقه شهر زاهدان افتتاح شود تا مردم بتوانند به راحتی به میدان میوه و تره بار و شالیزار دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید