فکر می کردم «صدوری» وکیل گل گهر است/ از استقلال راضی نبود؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


رضا حسن زاده پیشکسوت آبی پوشان در گفت و گو با ماره گفت: “به فرهاد مجیدی حق استفاده از بازیکنان جوان را برای ورزشکاران برهنه بدهید. سایر مربیان نیز همین کار را می کنند.” اما اینکه این تیم حتی با بازیکنان جدید هم مقابل حریفان کار نکرد موضوع دیگری است که باید به جای آن به آن پرداخته شود.

یکی از پیشکسوتان بروس در خصوص شرایط فنی و رضایتمندی این تیم گفت: معنای حرف ها و انتقادات عجیب و غریب را نمی دانم اما به عنوان یک پیشکسوت از شرایط استقلال راضی هستم. چرا نمی توانیم به شرایط تیمی که شکست ناپذیر و بالای جدول است راضی باشیم؟ اگر راضی نباشیم بی انصافی است.

فکر می کردم «صدوری» وکیل گل گهر است/ از استقلال راضی نبود؟

البته هر تیمی در دنیا نقاط ضعف و قوت خود را دارد و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.» در واقع تیم مجیدی نقاط ضعف و قوت خود را دارد و این نقاط ضعف را به نقاط قوت تمرینی تبدیل می کند. وظیفه کادر فنی است. . کهنه سربازان می توانند نقاط ضعف را گزارش کنند، آنها را مستقیماً به کادر فنی منتقل کنند، یا مصاحبه ای را برای استفاده کادر فنی انجام دهند.

حسن زاده گفت: استقلال به اندازه کافی بدخواه است و خیلی ها از موفقیت این تیم و جلوگیری از آن متنفرند. پس جانبازان شما نباید با ریختن آب به آسیاب این مردم در صف مقدم دشمن باشند. ما می توانیم نقش خود را در کنار این تیم ایفا کنیم، حداقل با حمایت کلامی.

مدافع سابق و ملی پوش استقلال در واکنش به صحبت های مجید صدری درباره استقلال در نشست خبری باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال را به عنوان نایب قهرمان پایتخت قبول دارم، بیش از 35 سال است که در فوتبال هستم و برای دومین بار است که آقای صدری را می شنوم.» اولین بار که اسمش را شنید گفت، فکر کردم. او مدافع باشگاه گل گهر بود اما بعدا متوجه شد که مدیرعامل پرسپولیس بوده است. اما اگر یکی دو ماه است که فوتبال بازی می‌کنید و مورد قبول هواداران تیم قرار نگرفته‌اید، فکر می‌کنم با صحبت درباره استقلال و گفتن نام این تیم، بزرگ شوید و نام خود را بسازید. ..

فکر می کردم «صدوری» وکیل گل گهر است/ از استقلال راضی نبود؟

وی تاکید کرد: به آقای صدری توصیه می کنم با پیشکسوت مدیریتی خود در پرسپولیس مشورت کنند تا برخی مسائل مدیریتی را یاد بگیرند. مدیریت در پرسپولیس به جای اینکه درباره استقلال صحبت کند، راه های متفاوتی برای انجام کارها دارد. اگر می خواهید طرفداران تیم خود را تحت تاثیر قرار دهید، روش های دیگر را امتحان کنید. این نوع توهین به یک تیم 75 ساله با کلکسیون افتخارات بین المللی شما را کم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید