شرکت تیم خلاق خانه در رویداد فرنو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، خانه خلاق تیم در آستانه چهارمین رویداد فرنو به عنوان تهیه کننده ارشد در مجموعه رویدادهای فرنو شرکت کرد.

رویداد فرنو رویدادی با هدف گرد هم آوردن فعالان فرهنگی و تولیدکنندگان ارشد است. تاکنون سه رویداد با موضوعات «ویژگی‌ها»، «بازی، اسباب‌بازی، عروسک» و «نوشتن» برگزار شده است و چهارمین رویداد با موضوع «بازی‌های ویدیویی و کتاب‌های تعاملی» در آینده برگزار می‌شود. هفته ها… برگزار می شد.

روز یکشنبه 28 آذرماه در نشست مشترک دبیر جشنواره بازاریابی تهران و مدیرعامل خانه خلاق تم، فرصتی را برای پیوستن به تیم جوانی متشکل از تولیدکنندگان ارشد با استعداد و با استعداد و شرکای رویدادهای واجد شرایط ارائه خواهیم داد. . رویداد Farno به عنوان یک تهیه کننده ارشد نوپا.

سید امیر آقایی دبیر جشنواره بازاریابی تهران و رویداد فرنو میزبان مهدی یوسفوندی مدیر عامل خانه خلاق تهران و دبیر اولین دوره این رویداد مشترک بود. وی با انتشار گزارشی از سه رویداد در فرنو، از تلاش این مجموعه برای ایجاد اماکن فرهنگی خبر داد: «در حال حاضر در فرنو پروژه‌هایی در نتیجه همکاری چند فعال فرهنگی و تولیدکننده که دارای یک IP مشترک هستند در حال انجام است که بین احزاب شکل گرفته است، اما این پروژه‌ها نیاز به رهبری دارد.

این اولین مورد از مجموعه رویدادهای تجاری، تولید محتوا و مضامین خانگی خلاقانه در زمینه محصولات فرهنگی است که قبلاً «بازاریابی، فروش و توزیع محصولات فرهنگی»، «طراحی و ساخت محصولات فرهنگی، نگارش» 4 یکی از موضوعات بود. محتوا گرا ، اسباب بازی و اسباب بازی، «فروش مجوز»، «محتوا» و «محتوای دیجیتال و بازاریابی دیجیتال در حوزه محصولات فرهنگی» آذرماه سال جاری برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید