ترجمه ای از «صادقانه صحبت کردن» منتشر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «صادق بگو» نوشته استیو هاروی به تازگی با ترجمه اکبر قرینیت توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

نویسنده این کتاب، استیو هاروی، نویسنده کتاب موفقیت معروف «مردانه» است که پس از نوشتن «مثل یک مرد فکر کن و مثل یک زن رفتار کن» درباره نوشتن این کتاب صحبت می کند. ” “زن” به این نتیجه. معلوم است که نوشتن این کتاب کافی نیست. وقتی هاروی یک سمینار ازدواج در سراسر ایالات متحده برگزار کرد، مهم نیست که چقدر در مورد انگیزه های مردان توضیح می داد، هنوز سوالات بی شماری در مورد اینکه چرا زنان با مردان ملاقات می کنند و واکنش آنها در موقعیت های مختلف وجود داشت.

“اگر می خواهید به گروهی از زنان بگویید که برای امرار معاش چه کار می کنند، چقدر درآمد دارند و انگیزه آنها از شخصیتشان چیست، چرا بی تحرکی برای مردان مهم تر از عاشق شدن است؟ باید بدانید؟ “او می گوید. وقتی صحبت از مردانی است که با ارائه فرصت های زندگی، تظاهر به بودن و محافظت از شریک زندگی خود عشق نشان می دهند، مخاطب من می داند که چرا مردان مانند زنان از ته دل ابراز عشق نمی کنند. بله، من به تمام سوالات فصل “پاسخ های سریع به سوالاتی که همیشه می پرسم” پاسخ دادم. از این سوال که چرا مردان بیشتر به مسائل زناشویی علاقه دارند؟ و از این سوال که “آیا برای شما مهم است که همسرتان کار نمی کند؟” “آیا مردان با زنانی که قبلا نامزد کرده اند خوب هستند؟” و “آیا وابستگی مردان به والدینشان مهم است؟” “و بیش از 50 موضوع دیگر که می توانم روی آنها کار کنم.”

زن بر این باور است که کنجکاوترین موجودی است که خداوند آفریده است و خواننده شوهر، دختر، دوستان و همکارانش است، به ویژه کتاب «مثل یک مرد فکر کن و مانند یک زن رفتار کن.» صرف نظر از اینکه چگونه به او توضیح داده است. او می‌خواهد پاسخ‌های بیشتری نسبت به کتاب اول بشنود، و چند بار او و سایر مردان باید درباره نحوه رفتارشان با مردان تجدید نظر کنند. اما همیشه مردد بودند. این توضیح می دهد که چرا استیو هاروی «صحبت کن» را نوشت.

عناوین اصلی این کتاب عبارتند از: پیشگفتار، بخش 1. “دانش و تفاهم با مردان” این شامل سه فصل است: “مردسازی”، “ازدواج برای دهه های مختلف زندگی”، و “آیا زنان واقعا ترسناک هستند؟” بخش 2. “مردی را پیدا کن” این شامل دو فصل “بن بست” و “بازی های کافی” است. بخش 3. “مرد را نجات دهید” این شامل پنج فصل است: “شیرینی زندگی”، “حرف N”، “ابراز قدردانی”، “پول و احساسات” و “هنر تجارت”. بخش 4. پرسش و پاسخ “ شامل فصل “از استیو برای مردان بخواهید … ده فرمان برای رضایت زنان”. در پایان کتاب «فرهنگ لغت استیو» آمده است.

این کتاب در 208 صفحه و قیمت 79900 تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید