برنامه ویژه دولت برای حمایت از تولید



وزیر اقتصاد و دارایی گفته است که دولت پس از شنیدن مطالبات بخش خصوصی برای رفع «موانع تولید» اقدام جدی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سید احسان خاندوزی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: دولت جدید در تلاش است تا با شنیدن صدای فعالان بخش خصوصی در شورای گفت‌وگو، مقدمات لازم را برای رفع موانع و کاهش مشکلات تولید فراهم کند. و سایر سازه ها اولین تغییرات در این زمینه در جلسه شورای گفت وگو منعکس شده و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

به گفته وی، در دور جدید جلسات شورای گفتگو، این طرح به صورت عملی ارائه می شود و با همکاری قوای سه گانه، مقدمات لازم برای اجرای قطعنامه فراهم می شود.

وزیر اقتصاد گفت: موانع تولید همچنان به قوت خود باقی است، “علیرغم همه مشکلات و موانع در این زمینه، دولت مصر به صدای بخش خصوصی در محیطی برابر گوش می دهد و می خواهد.”

آقای کندوجی با اشاره به برخی از دستور کارهای شورای گفتگو توضیح داد: یکی از این موضوعات مربوط به موضوع معافیت مالیاتی در حوزه ارزهای صادراتی است که مجوز اجرای آن صادر می شود.

همچنین تلاش‌هایی برای جلوگیری از تعطیلی بخش تجاری و مشاغل توسط سازمان‌های مختلف دولتی صورت گرفته است و مذاکرات در این زمینه در اسرع وقت با گروه‌هایی مانند دولت‌های محلی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دولت سیزدهم امشب (دوشنبه 29 آذرماه) دومین جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و عمومی را برگزار کرد.

در این نشست وزیر اقتصاد، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و بسیاری از فعالان بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های دولتی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید