بیت کوین زیر 46000 دلار



پس از کاهش ریسک گریزی در بازارهای مالی جهانی، بیت کوین به مدت پنج هفته به روند نزولی خود ادامه داد و به زیر 46000 دلار سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، روز دوشنبه در نیویورک با ۲.۵ درصد کاهش به ۴۵۵۷۸ دلار رسید. ارزهای دیجیتال از آخرین رکوردشکنی در اوایل نوامبر حدود 32 درصد کاهش یافته اند.

اتریوم 4.3 درصد سقوط کرد اما توکن های DeFi مانند Solana، Cardano، Polkadot و Paligan نیز سقوط کردند.

بانک‌های مرکزی در سراسر جهان با تقویت سیاست‌های پولی مبارزه با تورم بالا را در اولویت قرار می‌دهند، در حالی که در عین حال نگران تأثیر انواع Omicron بر رشد اقتصادی هستند. این وضعیت این سوال را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند که آیا دارایی‌هایی مانند ارزهای دیجیتال و سهام فناوری پس از افزایش کشف شده در دوران همه‌گیری با زمان‌های سختی مواجه خواهند شد.

بیت کوین همچنین در حال نزدیک شدن به سطوح قیمتی است که تحلیل تکنیکال نشانه های آینده ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارد. این ارز دیجیتال دارای میانگین قیمت 55 هفته است و معمولا در گذشته پس از رسیدن به این سطح و صعود به سطوح بالاتر، چندین بار بهبود یافته است.

به گزارش بلومبرگ، بیت کوین برای پنجمین هفته متوالی تا روز جمعه سقوط کرده است. برخلاف دارایی ها و سهام سنتی، توکن های دیجیتال 24 ساعته در صرافی های آنلاین در سراسر جهان معامله می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید