حتی یک واحد پروژه جهشی مسکونی در همدان بعید است ساخته شود



ایسنا/ همدان نماینده مردم همدان و فامنین شورای اسلامی شهر گفت: طرح جامع شهر همدان هنوز به تصویب نرسیده و یک متر زمین برای این منظور معرفی نکرده ایم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه اول آذرماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان گفت:

حاجیبه بائی گفت: درآمد 270 هزار تنی دولت 120 درصد پیش بینی شده است، زیرا دولت بر ساخت 4 میلیون خانه مالیات خواهد گرفت و سایر مالیات ها به طور خودکار افزایش می یابد.

او ادامه داد. از 4 میلیون مسکن 2 میلیون تا پایان سال 1401 زیربنا می شود، طرح جامع همدان هنوز تصویب نشده است و بعید است حتی یک خانه در همدان بسازیم. برای این کار یک متر زمین معرفی کردیم اما نکردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به انتقاد برخی از مردم از سهم کم همدان در لایحه بودجه 1401، توضیح داد: این لایحه آورده و توسط دولت ارائه شده است، ربطی به آن ندارد. در نظر گرفته شده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه بودجه کل کشور کم است، گفت: 20 درصد کل بودجه کشور فقط دولتی است و تنها 50 میلیارد نفر در چند روز گذشته راه آهن تهران – همدان را دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد که: تجهیزات بیمارستان اکباتان 500 میلیارد تومان و برای بیمارستان 1000 تختخوابی همدان ردیف بودجه 1401 دو ردیف بودجه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید